2015. november 11., szerda

Rántott pöfeteg

Gyönyörű fehér, friss, hatalmas gömb feküdt a gombaárus előtt a piacon. Óriás pöfeteg! Néhányan csak nézegették, érdeklődtek, hiszen volt aki még sohasem látott ilyen csodát. Volt aki megkérdezte, biztosan ehető? Mi ugyan resztelt májat terveztünk ebédre, de nem sokat vacakoltunk, azonnal módosítottunk, és már szeleteltettük is a gombát. A képen látható darab a gomba negyede, 54 dkg volt. Mire elpakoltunk, már a többi részére is lett vevő, pedig az ára is elég "húzós" volt.

A gombát ujjnyi szeletekre vágtam, sóztam. Bepaníroztam, liszt, tojás, prézli, semmi egyéb fűszerezés, mert szeretem, ha gomba íze érvényesül. A hatalmas szeleteket fritőzben sütöttem. Tartármártással tálaltam.


1 megjegyzés:

Süni írta...

Szia, baromira tetszik a cikk :)

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!