2009. január 27., kedd

Barátságszalag


Ezt a díjat, szalagot, Beck Zsuzsa küldte nekem, köszönöm.

barc3a1tsc3a1g-szalag

"Igazából nem is jó szó rá a díj - szóljon, akinek eszébe jut rá jobb kifejezés - inkább jelzés a barátságról és a közelségről, ami legkevésbé értendő földrajzilag. Lényege, hevenyészett fordításban:
"Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben, és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte".
Ezek a blogok különösen varázslatosak.
Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket.
Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni.
Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra! Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"

Nem is tudom, hogy kinek küldhetném tovább a szalagot, mert úgy látom, hogy nagyjából körbeért. Ráadásul annyi szépet elmondtatok a barátságról, hogy nem tudok többet hozzátenni. Egy biztos, jó itt lenni, ma pont egy éve, hogy itt vagyok. Tulajdonképpen a barátnőmnek Áginak is köszönhetem, mert megajándékozott egy fényképezőgéppel. A gép amivel a blogon megjelenő képeket készítem, csak az enyém! Nem családi fényképezőgép, az én gépem! Tehát a szalagot Ágikámnak is küldöm, aki a világ másik felén él. Küldöm még a szalagot a "súlyvesztőhely" íróinak, akik karácsonykor egy grammot sem híztak, mert az utolsó bejegyzés novemberi. Szükségem lenne az ötleteikre. Fogadjátok a szalagot tőlem szeretettel!

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!